Frakt / levering / retur

Slik foregår en bestilling hos oss.
- Du bestiller varene.
- Vi sjekker bestillingen og ser at alt er iorden.
- Vi plukker og legger av varene.
- Er alle varene er på lager :
  - Har du bestilt i oppkrav, blir varene sendt samme dag.
  - Har du bestilt med forskudds betaling, får du en mail fra oss med informasjon hvordan du gjør dette videre.
    - Ordre som ikke betales, blir etter 10 dager kansellert.
- Er ikke alle varene på lager, får du mail fra oss om videre prosess.
- Når varene er sendt, får du mail med et sporingsnummer.

Levering utenfor Norge.
For tiden sender vi varer kun i Norge.


Hent i butikk.
Du kan selvfølgelig bestille varer og hente dem i vår butikk.
Da sparer du fraktkostnadene.
Fordelen med å bestille dem først, er at de da blir lagt av til deg.
Ordre som ikke hentes, blir etter 10 dager kansellert.


All historikk på din bestilling, finner du på "Min side"

Om du ikke henter en oppkravspakke, blir den sendt tilbake til oss.
Dette medfører at vi sender deg en regning på fraktkostnadene og eller utlegg vi har hatt på sendingen.
Dette skal dekke emballasje, porto for pakken til deg, retur porto og transport til og fra postkontor.
Dette kan bli flere hundre kroner.
I "Angrefristloven" står det at vi har rett på å få dekket utgifter på en sending som ikke blir hentet.

Er pakken synlig skadet eller du har mistanke om skade, si ifra til posten før du tar med deg pakken og om nødvendig åpne pakken på postkontoret for å sjekke om noe er skadet.
Manufacturers